Promowanie działalności – holowanie

Jeżeli prowadzisz lub zaczynasz prowadzić działalność gospodarczą związaną z holowaniem zepsutych samochodów na pierwszym miejscu musisz postawić na skuteczną reklamę!

Postaw się na miejscu swojego klienta…jedziesz autostradą i nagle z Twoim samochodem zaczyna dziać się coś niepokojącego, zatrzymujesz się na pasie awaryjnym, samochód nie chce się ponownie uruchomić. Co robisz? Wyjmujesz telefon i szukasz ogłoszeń dotyczących holowania pojazdów w miejscowości, w której akurat przebywasz.

Tak więc, pierwszą rzeczą na jaką powinieneś postawić jest:
1. Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach internetowych. Warto zainwestować w pozycjonowanie w czterech najpopularniejszych wyszukiwarkach – Mozilla Firefox, Chrome, Safari i Opera. Fachowe wsparcie i profesjonalną usługę w tym zakresie znajdziemy w tej agencji – mkgtop.
2. Kampania Google Adwords. Jest bardzo dobrą metod promocji, a jej wyniki są widoczne od razu. Niestety w branży holowania aut, prowadzenie kampanii wiąże się z dużymi kosztami.Więcej na ten temam można znaleźć na tej stronie – http://www.web.gov.pl/nasze-projekty/akademia-ebiznesu-sem/573_3358.html.

Więcej ciekawych inspiracji i pomysłów na skuteczną reklamę swojej branży możesz znaleźć w tych publikacjach:
Marketing internetowy w małej firmie,
Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy.

Dodaj komentarz